slajdy

  • FOTOGRAFIA ŚLUBNA

    Zatrzymane wspomnienia ożywają
  • NAJPIĘKNIEJSZY DZIEŃ W ŻYCIU

    Takie chwile zdarzają się tylko raz
  • TWOJA NAJPIĘKNIEJSZA FOTOGRAFIA

    Chwile, o których pamiętasz...
  • WSPANIAŁA PAMIĄTKA

    Zdjęcia, do których będziesz wracać z przyjemnością....
  • TWOJA NAJPIĘKNIEJSZA FOTOGRAFIA

    Chwile, o których pamiętasz...
  • HEADING GOES HERE

    DESCRIPTION GOES HERE

środa, 23 maja 2012

15tyś - czyli małe podsumowanie

No i stuknęła niedawno okrągła liczba odwiedzin mojego bloga. Czas na małe podsumowanie. :)
Napisałem 42 posty od 06 sierpnia 2009 roku.
Najczęściej mnie odwiedzaliście we wrześniu 2011 roku bo aż 1173 razy.
Najczęściej czytaliście post o wodzirejach
Nie licząc odwiedzin polskich internautów to najwięcej odwiedzających było w kolejności (tutaj jestem zaskoczony) ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Niemiec. Czyżby polska fotografia (w tym również ślubna) była tak bardzo popularna za wielką wodą?

Aby tradycji stało się zadość- kilka zdjęć z ceremonii
 zaślubin Olgi i Pawła :)


























 





1 komentarz:

  1. Jak zwykle fajne światełko :) Ten kościół chyba już kiedyś był u Ciebie na blogu? Oby liczby w statystykach rosły szybciej :) Sądząc po tytule myślałem, że robisz coś w stylu The best of 2011 :)

    OdpowiedzUsuń